Usein kysytyt kysymykset - Kellumon verkkokauppa
201
page-template-default,page,page-id-201,qode-social-login-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive
kellumo kauppa

KELLUMON VERKKOKAUPPA

Usein kysytyt kysymykset – Kellumon verkkokauppa

 

Onko tämä verkkokauppa luotettava?

Kellumon verkkokauppa on ollut toiminnassa jo yli kaksi vuotta. Lahjakortteja palveluihin on toimitettu useita satoja. Kellumon verkkokauppa on täysin suomalainen, omistustaan myöten.

Tilasin lahjakortin tulostettavana pdf-liitteenä yli vuorokausi sitten, mutta en ole vieläkään saanut sitä?

Toisinaan tilaajan roskapostisuodatus on keskimääräistä tiukempi. Mikäli et ole saanut tilaamaasi lahjakorttia kolmen tunnin sisällä tilauksesta, kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio. Ja muista että Kellumolle voi aina soittaa, toki aukioloaikojen puitteissa: p. 050 599 0555.

Tilasin lahjakortin Heikki Herhiläiselle, mutta haluaisinkin antaa sen Maija Mehiläiselle – onnistuuko?

Toki. Ilmoita vain Kellumolle ennen lahjakortin tai sarjakortin ensimmäistä käyttökertaa että haluat vaihtaa lahjan saajan nimen. Mitätöimme vanhan ja toimitamme sinulle uuden kortin.

Tarvitsen lahjakortin jo tänä iltana ja nyt on jo iltapäivä – onnistuuko?

Jos tilaat arkena ennen kello 17.30 tai lauantaina ennen klo 15 niin takaamme että saat lahjakortin sähköpostiisi vielä samana päivänä. Lahjakortti toimitetaan parin tunnin sisällä, useimmiten nopeamminkin – jos lahjan saajan nimi vain on mukana tilauksessa. Muista että Kellumolle voi aina soittaa ja toivoa erityisen nopeaa toimitusta! Soita ihmeessä vaikka jo ennen tilausta: p. 050 599 0555.

Tilasin tulostettavan lahjakortin jossa onkin näemmä värejä, mutta minulla on vain mustavalkotulostin. Tuleeko tulosteesta siedettävän näköinen?

Tulostettavassa lahjakortissa ei ole hirveästi värejä, se on kohtuullisen näköinen myös mustavalkoisena. Halutessasi voit myös lisätä tilaukseen tiedon että haluat kortin postitettuna.

En luota verkkokauppoihin / haluan ensin itse nähdä millainen paikka on, minkä vuoksi haluan ostaa lahjakortin paikan päältä – ovatko hinnat korkeammat?

Hinnat ovat samat verkkokaupassa ja tiskillä. Meille saa aina tulla katsastamaan paikat!

Miten nopeasti postitettava versio toimitetaan?

Yleensä lahjakortti saadaan postiin vasta illalla. Kortit lähtevät 1-luokassa. Posti toimittaa ne perille toisinaan vasta kahdessa arkipäivässä, joten jos tilaat kortin esim. torstaina, kannattaa varautua siihen että posti toimittaa sen viimeistään tiistaina. HUOM. Mikäli et saa korttia ajoissa, voit ottaa yhteyttä Kellumoon ja pyytää vaihtamaan sen tulostettavaan versioon, jonka voit – tai jonka Kellumo voi – meilata suoraan lahjan saajan sähköpostiin.

Haluaisin lisätä henkilökohtaisen tervehdykseni lahjakorttiin – onnistuuko?

Toki. Voit lisätä sen tilauksen yhteyteen tai meilata Kellumolle pyynnön erillisenä, heti tilauksen jälkeen. Voit lisätä tilaukseesi vaikkapa tästä kopioitavan ohjeen Kellumolle: Toivon että lisäätte lahjakorttiin seuraavan tekstin: Paljon onnea…

Haluaisin antaa lahjaksi yhden kelluntakerran. En tarvitse lahjakorttia, mutta voisin varata ajan suoraan. Onnistuuko?

Onnistuu. Et tarvitse verkkokauppaa, vaan voit varata aikasi suoraan osoitteessa https://evaraus.fi/kellumo/   …ja valita maksutavaksi Checkout -maksut, jolloin voit maksaa kaikilla yleisimmillä maksutavoilla. Varauksen yhteydessä voit antaa omat tietosi, jolloin saat varausvahvistuksen omaan sähköpostiisi ja voit ilmoittaa lahjan saajalle varaamasi ajankohdan. Vaihtoehtoisesti voit antaa lahjan saajan yhteystiedot, jolloin hän saa vahvistuksen ja Kellumon yhteystiedot suoraan sähköpostiinsa. Varatun, jo maksetun vuoron voi hyvin siirtää, viimeistään edellisenä päivänä.