Usein kysyttyä

Usein kysyttyä

Kellumon verkkokauppa on ollut toiminnassa jo vuodesta 2015. Lahjakortteja palveluihin on toimitettu jo tuhansia. Kellumon verkkokauppa on täysin suomalainen, omistustaan myöten.

Toisinaan tilaajan roskapostisuodatus on keskimääräistä tiukempi. Mikäli et ole saanut tilaamaasi lahjakorttia neljän tunnin sisällä tilauksesta, kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio. Ja muista että Kellumolle voi aina soittaa, toki aukioloaikojen puitteissa: p. 050 599 0555.

(Joulunajan suuren kysyntäpiikin vuoksi toimitusajoissa on 16.-24.12. poikkeus: takaamme että lahjakortti toimitetaan sähköpostiin vuorokauden sisällä, todennäköisesti kuitenkin nopeammin.)

Toki. Ilmoita vain Kellumolle ennen lahjakortin tai sarjakortin ensimmäistä käyttökertaa että haluat vaihtaa lahjan saajan nimen. Mitätöimme vanhan ja toimitamme sinulle uuden kortin.

Jos tilaat arkena ennen kello 17.30 tai lauantaina ennen klo 15 niin takaamme että saat lahjakortin sähköpostiisi vielä samana päivänä. Lahjakortti toimitetaan neljän tunnin sisällä, useimmiten nopeamminkin – jos lahjan saajan nimi vain on mukana tilauksessa. Muista että Kellumolle voi aina soittaa ja toivoa erityisen nopeaa toimitusta! Soita ihmeessä vaikka jo ennen tilausta: p. 050 599 0555. (Joulunajan suuren kysyntäpiikin vuoksi toimitusajoissa on 16.-24.12. poikkeus: takaamme että lahjakortti toimitetaan sähköpostiin vuorokauden sisällä.)

Tulostettavassa lahjakortissa ei ole hirveästi värejä, se on kohtuullisen näköinen myös mustavalkoisena. Halutessasi voit myös lisätä tilaukseen tiedon että haluat kortin postitettuna.

Yleensä lahjakortti saadaan postiin vasta illalla. Kortit lähtevät 1-luokassa. Posti toimittaa ne perille toisinaan vasta kahdessa arkipäivässä, joten jos tilaat kortin esim. torstaina, kannattaa varautua siihen että posti toimittaa sen viimeistään tiistaina. HUOM. Mikäli et saa korttia ajoissa, voit ottaa yhteyttä Kellumoon ja pyytää vaihtamaan sen tulostettavaan versioon, jonka voit – tai jonka Kellumo voi – meilata suoraan lahjan saajan sähköpostiin.

Toki. Voit lisätä sen tilauksen yhteyteen tai meilata Kellumolle pyynnön erillisenä, heti tilauksen jälkeen. Voit lisätä tilaukseesi vaikkapa tästä kopioitavan ohjeen Kellumolle: Toivon että lisäätte lahjakorttiin seuraavan tekstin: Paljon onnea…

Onnistuu. Et tarvitse verkkokauppaa, vaan voit varata aikasi suoraan osoitteessa https://evaraus.fi/kellumo/   …ja valita maksutavaksi Checkout -maksut, jolloin voit maksaa kaikilla yleisimmillä maksutavoilla. Varauksen yhteydessä voit antaa omat tietosi, jolloin saat varausvahvistuksen omaan sähköpostiisi ja voit ilmoittaa lahjan saajalle varaamasi ajankohdan. Vaihtoehtoisesti voit antaa lahjan saajan yhteystiedot, jolloin hän saa vahvistuksen ja Kellumon yhteystiedot suoraan sähköpostiinsa. Varatun, jo maksetun vuoron voi hyvin siirtää, viimeistään edellisenä päivänä.